If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колата е на 165 000 км. Аз я взех на 78 000 км. Бързо карам доста рядко, когато съм сам в колата. Иначе нормалната скорост, която подддържам е 150-160 /говоря за извънградско, в града съм бабичка/. За тази кола не мисля, че е тези скорости са прекалено високи.
Ангренаж и водна помпа сменям на 40 000 км. За гледане на колата питайте в сервиза на Алфа във Варна, едва ли ще намерите по гледана от моята.
Но докато попадне в моите ръце може и да не е било така.
Колега главата се нацепва така при редовно прегряване на колата, което от своя страна на този мотор може да се получи или от адски теч или от водна помпа Има и още една преспектива - и тя е скапан ДПФ но щеше доста да посвети преди да прегрее
До случая, който описах никога не ми е прегрявала колата. Стрелката застава на 90 и не мърда каквото и да я правя. Антифриза го проверявам доста често и винаги си е бил в норма, нищо не съм губил.
Антоне - като ходих миналата и тази седмица я видях твоята хубавица в сервиза разколачена (моите съболезнования, но главата наистина беше спукана на няколко места). Обаче Вихрен каза, че сега като е изчистена би трябвало да върви като самоУет . Плз кажи няколко реда доколко мислиш, че това почистване е отпушило колата че и при мена нагарите са бая (може и на лично)
Аз също бях свидетел на ремонта няколко пъти докато ходих да отремонтираме на жена ми Бравото,ще споделя че стоях доста и момчетата се постараха доста със почистването на нагара от буталата,също и главата е лъснаха като сувенир,всъщност няколко дена си играха със новата глава,абе знаят си работата със две думи,но тази кола не ми е ясно каква е причината да прегрее така че да напука толкова главата,много неприятно,важното е че лесно сте намерили глава иначе е бахти цифрата.
Поздрави на колегата и дано тази година не влиза повече във сервиза..!!!
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Антоне - като ходих миналата и тази седмица я видях твоята хубавица в сервиза разколачена (моите съболезнования, но главата наистина беше спукана на няколко места). Обаче Вихрен каза, че сега като е изчистена би трябвало да върви като самоУет . Плз кажи няколко реда доколко мислиш, че това почистване е отпушило колата че и при мена нагарите са бая (може и на лично)
В момента колата върви много по-леко, плавно и тихо. Вибрацията в колата, тя най се усеща, като стоиш на светофар примерно, също намаля осезателно. Вчера излизах извън града и набирането става една идея по-бързо. Аз лично си мисля едно такова почистване да си правя редовно на смяна на ангренаж и водна помпа.
---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:14 ----------
Аз също бях свидетел на ремонта няколко пъти докато ходих да отремонтираме на жена ми Бравото,ще споделя че стоях доста и момчетата се постараха доста със почистването на нагара от буталата,също и главата е лъснаха като сувенир,всъщност няколко дена си играха със новата глава,абе знаят си работата със две думи,но тази кола не ми е ясно каква е причината да прегрее така че да напука толкова главата,много неприятно,важното е че лесно сте намерили глава иначе е бахти цифрата.
Поздрави на колегата и дано тази година не влиза повече във сервиза..!!!
Като нови станаха елементите. Наистина доста се постараха и ефекта е осезателен. Аз още от миналата година ми се искаше да го направя това почистване ама сега даде и повод, макар и неприятен.
Надявам се и аз да не влизам повече в сервиз тази година, че ми писна последните 6 месеца.
В момента колата върви много по-леко, плавно и тихо. Вибрацията в колата, тя най се усеща, като стоиш на светофар примерно, също намаля осезателно. Вчера излизах извън града и набирането става една идея по-бързо. Аз лично си мисля едно такова почистване да си правя редовно на смяна на ангренаж и водна помпа.
ами сам си отговори, щом сега върви по меко и по добре от преди, значи още като си я взел вече е била придала бого дух... важното е че сега си я оправил!
Пак ме налазиха ядове......Накратко:от няколко месеца съм почти всяка седмица в столицата и се прибирам петък,събота и неделя......В четвъртък си тръгвам от обекта-съединител,1-ва,отлепям съединителя,подавам газ и след 5 метра-шах!!!!!!Колата стои на скорост,съединителя е пуснат(като го натисна педала се връща нормално),подавам газ и колата нито гасне,нито мърда....В понеделник Бобо ще я прегледа и ще види проблема.....
Пак ме налазиха ядове......Накратко:от няколко месеца съм почти всяка седмица в столицата и се прибирам петък,събота и неделя......В четвъртък си тръгвам от обекта-съединител,1-ва,отлепям съединителя,подавам газ и след 5 метра-шах!!!!!!Колата стои на скорост,съединителя е пуснат(като го натисна педала се връща нормално),подавам газ и колата нито гасне,нито мърда....В понеделник Бобо ще я прегледа и ще види проблема.....
Диференциал,полуоска
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Благодарение на управниците в държавата (и в частност на тези отговарящи за пътищата), ще трябва да сменям един куп джунджурии по окачването. Има ли смисъл да слагам полиуретанови тампони и какви са предимствата, съответно недостатъците им?
Благодарение на управниците в държавата (и в частност на тези отговарящи за пътищата), ще трябва да сменям един куп джунджурии по окачването. Има ли смисъл да слагам полиуретанови тампони и какви са предимствата, съответно недостатъците им?
За 159 за долните носачи,няма как според мен да се направят полиуретанови тампони,задния е доста голям,пък предния е маслен за горните може,но обикновенно 159-те не страдат от тампони а от шарнири
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Шарнирите са друга бира, там е ясно че са за подмяна/рециклиране. Питам обаче за тампоните, защото от моята гледна точка на лаик, ми се струва, че колкото по твърд е един тампон(а полиуретановите са такива), толкова по-голяма е вероятността да разбие леглото където е и да направи повече поразии отколкото ползи. Поправете ме, ако греша
Шарнирите са друга бира, там е ясно че са за подмяна/рециклиране. Питам обаче за тампоните, защото от моята гледна точка на лаик, ми се струва, че колкото по твърд е един тампон(а полиуретановите са такива), толкова по-голяма е вероятността да разбие леглото където е и да направи повече поразии отколкото ползи. Поправете ме, ако греша
Шарнирите на 159 се сменят с целия носач,така че като сложиш нов носач,въобще не ти требе полиуретан
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Колеги понеже на 2 ма познати колите алфа 159 им падаха тези лопатки дето са в колектора и после правиха мотор.Колите бяха 1.9 та питам и на 2.4 ли падат тези лопатки.
Колеги понеже на 2 ма познати колите алфа 159 им падаха тези лопатки дето са в колектора и после правиха мотор.Колите бяха 1.9 та питам и на 2.4 ли падат тези лопатки.
На 2.4 даже по често и по принцип и по рано.Тва дето го казваш са малко измислици,или са ги излъгали приятелите ти,на италианските мотори,клапите немогат да паднат в колектора,защото осите им първо са захванати извън колектора,второ-отвора е конус,трябва да се счупи оста та да се превърти и да изпадне.
П.С.Зависи кой 2.4 е,210 коньовия е с новия колектор,който е направен доста по-добре.Ремонта се състои в сваляне на колектора,премахване на всичко,слагане на хубави тапи на дупките и газзззззззззззззз
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment